Dag 8 - Reisverslag uit Angamāli, India van Jeroen, Lilly, Fleur en Roos Brouwer - WaarBenJij.nu Dag 8 - Reisverslag uit Angamāli, India van Jeroen, Lilly, Fleur en Roos Brouwer - WaarBenJij.nu

Dag 8

Blijf op de hoogte en volg Jeroen, Lilly, Fleur en Roos

26 Juli 2017 | India, Angamāli

Vandaag staat er niet zoveel op het programma. Beetje bij huis van Benny rondgehangen en we konden de was even doen. Jeroen ging nog wel even met de scooter naar Angamaly om toch maar een nieuw matras te kopen. Nu een echt matras met springveren, dat ligt toch wat comfortabeler. We kregen er zelfs nog een lakenset en 2 kussens bij. Daarna weer op de scooter naar huis om te lunchen bij Jincy. Na de lunch zijn Jeroen en de Kids even een rondje op de scooter gaan maken en even langs Tomy gereden en te vragen of we welkom waren. Dit was geen probleem en na terugbrengen van de scooter zijn we naar Tomy en Lissy gelopen. Daar werd weer gewerkt aan de medicijnen en Rose Water. We zijn met z’n vieren weer ingezet om produktie te draaien. Zo moest Jeroen de dopjes op de flessen doen, Lilly en de kids plakte labels op de flessen. Voor een tempel moesten er de volgende dag 1500 flesjes geleverd worden. Daarna moesten er weer allerlei kruiden afgewogen worden en in plastic zakjes gedaan worden die op hun beurt werden gesealed. Roos heeft een onuitputtelijke drang om dingen te doen. De medewerksters(Mary en Chamal) lopen dan ook helemaal weg met haar. In de avond moest Tomy nog voor zijn telefoon naar Angamaly en nog wat andere inkopen te doen. Jeroen vergezeld hem daarbij. ’s Avonds wordt Jeroen bij Benny afgezet en wordt het gebruikelijke ritueel van wassen, eten, kletsen en naar bed afgewerkt. Planning voor morgen is om met z’n vieren met de trein naar Ernakulam(ligt tegen Cochin aan) te gaan.