Dag 1 - Reisverslag uit Düsseldorf, Duitsland van Jeroen, Lilly, Fleur en Roos Brouwer - WaarBenJij.nu Dag 1 - Reisverslag uit Düsseldorf, Duitsland van Jeroen, Lilly, Fleur en Roos Brouwer - WaarBenJij.nu

Dag 1

Door: Jeroen

Blijf op de hoogte en volg Jeroen, Lilly, Fleur en Roos

19 Juli 2017 | Duitsland, Düsseldorf

Het is woensdag-ochtend. Gisteren zijn de kinderen naar bed gegaan in de wetenschap dat we donderdag op reis gaan. de verrassing was dan ook groot als ze 's morgens het nieuws lezen dat we nu al gaan. Op deze manier hebben ze in ieder geval een een rustige nachtrust gehad en kunnen ze op pad.

Om 10:00 komen opa en oma. Opa zal ons naar het Dusseldorf-airport brengen. Na een kop koffie en de koffers in de auto gezet te hebben gaan we tegen 10:45 op pad. 12:15 komen we bij het vliegveld aan. We zijn dan keurig 3 uur van te voren aanwezig en kunnen de koffers afgeven aan de balie. Boardingpass was al in ons bezit.

Even snel een duits broodje en jus d'orange en dan door de security en douane. Uiteindelijk vliegen die 3 uur wachten toch ook altijd weer zo voorbij.

In het vliegtuig installeert iedereen zich voor de vlucht van 6,5 uur naar Dubai. Waar we hadden gehoopt dat de kinderen in slaap zouden vallen is dat niet gebeurd. Hoe kan het ook anders met die tv-schermen voor hun neus met films en spelletjes!!

• 25 Juli 2017 - 08:27

Cindy Verelst:

Heel veel plezier! Gaat de reis weer naar India?

• 25 Juli 2017 - 09:04

Angelique:

Heel veel plezier lieverds! Heb het heerlijk daanR!
    x,
    A

• 25 Juli 2017 - 21:01

Marleen:

Veel plezier en ik wens jullie een onvergetelijke reis
    X