Dag 13 maandag 31 juli 2023 - Reisverslag uit Nha Trang, Vietnam van Jeroen, Lilly, Fleur en Roos Brouwer - WaarBenJij.nu Dag 13 maandag 31 juli 2023 - Reisverslag uit Nha Trang, Vietnam van Jeroen, Lilly, Fleur en Roos Brouwer - WaarBenJij.nu

Dag 13 maandag 31 juli 2023

Door: Jeroen, Lilly, Fleur en Roos

Blijf op de hoogte en volg Jeroen, Lilly, Fleur en Roos

31 Juli 2023 | Vietnam, Nha Trang

Rond half 9 wakker en aangekleed en naar het ontbijt. Weer keuze maken wat we gaan eten, wordt het soep, iets met rijst of gewoon toast en jam en eieren? Het werd het allemaal.

Maandag is niet heel anders dan de zondag. Gewoon luieren op het strand en zwemmen. En plannen maken voor de komende dagen. Wij gingen even naar het centrum en de meiden bleven op het strand, zodat wij naar een reisbureau konden voor een snorkeltour voor morgen. Dit was snel geregeld, we worden tussen 9 en half 10 in de ochtend opgepikt met een busje bij het hotel.Tegen 6 uur weer douchen en opmaken voor het avondeten, je hebt hier weer veel keuze. Op iedere hoek staan ze je naar binnen te praten, net zoals rond de middellandse zee. Die laten wij dan ook voorbijgaan, Wij zoeken het verder op dit scheelt je aanzienlijk in de prijs en het zijn vaak wat authentiekere restaurants. Omdat Vietnam aan de zee ligt, heb je hier veel visrestaurants. Je kiest zelf je verse vis en schelpdieren. Die zitten in grote bakken en leven nog. Hoe vers wil je het hebben. We kwamen bijzondere exemplaren tegen. Er zat een hele bijzondere bij…. wij noemden hem ook wel de Willy-shell!!. Fleur vond het niets dus lieten wij de visrestaurants voor wat het was. Verderop zien we een restaurant die wel voldeed, noedels BBQ met verse groenten en crabsoep werd het. Weer geslaagd. We waren deze keer vroeg klaar en ook hier heb je weer veel aanbod in massage salons. De meiden gingen voor de massage en Jeroen ging ergens koffie drinken tot wij klaar waren. Na 60 minuten kwamen de meiden terug, helemaal blij en vonden het weer heerlijk. Terug naar het hotel, viel iedereen weer voldaan in slaap.

• 04 Augustus 2023 - 06:40

Angelique Kamerling:

Wat fijn zo een paar dagen relaxen. En al die massages en het fantastische eten zijn jaloersmakend! Heel veel plezier nog! [e-1f49c]