Naar India en als verassing ook naar Dubai - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Jeroen, Lilly, Fleur en Roos Brouwer - WaarBenJij.nu Naar India en als verassing ook naar Dubai - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Jeroen, Lilly, Fleur en Roos Brouwer - WaarBenJij.nu

Naar India en als verassing ook naar Dubai

Door: Jeroen, Lilly, Fleur en Roos

Blijf op de hoogte en volg Jeroen, Lilly, Fleur en Roos

17 Juli 2023 | Nederland, Tilburg

Donderdag. Fleur was gisteren de school 'uitgegooid' en was klaar met de lagere school. Roos moest eigenlijk nog 2 dagen, maar die hebben we vanochtend in overleg met juf Marion ziek gemeld. Kinderen waren in verwachting dat ze aan een vakantie in Nederland gingen beginnen waar bij we alle provincies aan zouden doen. Lilly had 2 enveloppen voorbereid waarin de ene een plaatje van een Emirates - vliegtuig had en de andere de landkaart van India. Fleur en Roos kregen de enveloppen nadat papa en mama ooms hebben gesport en de dames bij het zwembad hun thee hadden gedronken. Na het openen van de enveloppen hadden onze dames snel door wat de bedoeling was. Ze waren door het dolle heen. Om 11:30 zouden we met de auto naar Düsseldorf rijden om dan om 15:30 naar de eerste stop Dubai te vliegen. Om 13:00 kwamen we bij de parkeergarage aan. Het duurde nog wel 15 minuten voor dat we een parkeerplaats hadden gevonden, want we wilden we overdekt staan!

Tegen 13:30 waren we bij de balie om de koffers te droppen. Volgende stap was de douane controle. Fleur, Roos en papa hadden een rugzak en die moest natuurlijk even door de scan. papa zei nog dat alles erin kon blijven want we hadden toch geen laptop bij ons! Maar daar dacht de Duitse meneer van de douane wat anders over. Alles waar ook maar iets wan een batterij in zat moest eruit. Fleur baalde enorm dat alles eruit moest, maar ook dat hebben we weer overleefd!

Mama en papa zeiden dat we in Nederland op vakantie gingen maar was helemaal niet zo. Want we gingen naar de familie in India. Toen we naar het vliegveld gingen waren we heel blij. In het vliegtuig was het heel leuk. Ik had een kindermenu en Fleur een grote-mensen menu. Zij vond het niet zo leuk want ik had allemaal lekkere dingen en zij niet vond zij. Toen we in India waren waren we heel moe mama zei dat ze meteen ging slapen. Fleur en ik sliepen in een bed, gelukkig was een twee persoonsbed!