Dag 1 woensdag 19 juli 2023 - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Jeroen, Lilly, Fleur en Roos Brouwer - WaarBenJij.nu Dag 1 woensdag 19 juli 2023 - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Jeroen, Lilly, Fleur en Roos Brouwer - WaarBenJij.nu

Dag 1 woensdag 19 juli 2023

Door: Jeroen, Lilly, Fleur en Roos

Blijf op de hoogte en volg Jeroen, Lilly, Fleur en Roos

19 Juli 2023 | Nederland, Tilburg

Het is 14.00 toen Jeroen en Roos samen Nouk gingen uitlaten. Toen we de deur uitliepen kwam de buurvrouw net uit de auto stappen en begon te praten over de vakantie waar we volgens papa en mama pas de volgende dag naar toe zouden gaan. De buurvrouw vroeg toen:’Jullie gaan vanavond toch weg?’ Ik zag papa kijken met zo’n blik van aah zeg dat nou niet, Roos weet het nog niet, maar ze had het al gezegd en ik had het al door. We zouden vanavond al vertrekken in plaats van morgen. We gingen om half 5 in de auto met wraps die mama had gemaakt voor onderweg. Het was anderhalf uur rijden naar Düsseldorf. En we vlogen om 21:15, maar het vliegtuig had vertraging dus vertrokken we wat later. Het was een vlucht van 6 uur naar Dubai en we kregen in het vliegtuig ook nog eten. Ik vond het best wel lekker. In Dubai moesten we 3 uur wachten voordat we konden boarden. Dus zochten we een plek met vier van die ligstoelen. DIe waren er niet meer dus gingen we op een normale stoel zitten. Mama die ging even lopen en die zag wel een ligstoel dus wenkte ons, maar het was maar één stoel dus ging ik weer terug naar papa en Fleur. Papa zei dat hij even naar het toilet ging. Dus gingen Fleur en ik tegenover mama’s stoel zitten met al onze rugzakken. Na een uur was papa nog niet terug van de wc dus begon ik me zorgen te maken. Ik wist niet waar hij was en mama kon hem niet bereiken want ze had geen wifi. Fleur ging even kijken op de weg naar de wc’s maar kon papa ook niet vinden. Toen gingen Fleur, mama en ik allemaal naar de wc’s en stelde we ons strategisch op. Ik bij de mannen wc zodat ik kon kijken of hij er misschien nog uit zou komen. Fleur bij de gate en mama ging alvast naar de wc en haar tanden poetsen. Papa was er nog steeds niet. Uiteindelijk kwam Fleur met papa aanlopen en vertelde papa dat hij een ligstoel had gevonden en in slaap was gevallen. Mama, Fleur en ik waren heel erg boos op papa dat hij niks gezegd had. Toen we papa weer hadden gevonden konden we boarden.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Tilburg

Jeroen, Lilly, Fleur en Roos

.

Actief sinds 04 Dec. 2011
Verslag gelezen: 110
Totaal aantal bezoekers 43037

Voorgaande reizen:

19 Juli 2023 - 13 Augustus 2023

Vietnam 2023

04 Juli 2019 - 04 Augustus 2019

India en Dubai vakantie 2019

19 Juli 2017 - 19 Augustus 2017

INDIA en Sri Lanka 2017

17 December 2011 - 19 Januari 2012

DE reis naar India

Landen bezocht: