Aftellen - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Jeroen, Lilly, Fleur en Roos Brouwer - WaarBenJij.nu Aftellen - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Jeroen, Lilly, Fleur en Roos Brouwer - WaarBenJij.nu

Aftellen

Door: Jeroen

Blijf op de hoogte en volg Jeroen, Lilly, Fleur en Roos

15 December 2011 | Nederland, Tilburg

Het aftellen is begonnen. Fleur mag nog 2 stickertjes plakken en dan gaat de reis beginnen.

• 15 December 2011 - 16:46

Ans Brouwer:

Ik heb onze adressen aangemeld.
    Hele goede reis gewenst en we horen het graag zodra jullie in India zijn gearriveerd.
    veel liefs mama

• 16 December 2011 - 08:20

Suzanne:

Oh spannend Lil, zo gaaf dat het nu eindelijk gaat gebeuren met de meisjes en Jeroen. Heel veel plezier, maak je geen zorgen!! Ik ben benieuwd naar jullie verhalen. Dikke kus Suus

• 16 December 2011 - 09:43

Angelique:

Hoi lieverds,
    Veel plezier op deze bijzondere reis. We zijn benieuwd naar jullie verhalen! Dikke knuffels voor Fleur en Roos.

Liefs, Richard, Angelique, Tygo en Merijn

• 16 December 2011 - 11:04

Manon:

Lieve Lil,

Geniet van jullie reis! Ik volg jullie uiteraard!

Groetjes, Manon.

• 18 December 2011 - 13:02

Marleen:

He Lil,
    Ik wens jullie een hele fijne reis. Heb je helaas niet meer op het werk gezien, en ik heb nog wel een sms gestuurd, maar toen zaten jullie denk ik net in het vliegtuig... In ieder geval een hele goede reis!!!
    Liefs,
    Marleen

• 19 December 2011 - 07:30

Door:

Hey Lil, hoe gaat het? Hebben jullie een goede reis gehad? Al een beetje geacclimatiseerd? Ik ben benieuwd! Heel veel plezier en veel liefs, Door

• 19 December 2011 - 15:03

Siela Khieroe:

geniet er van en blijf af van BB!!!!

• 21 December 2011 - 11:11

Eric:

Hé lieve vriend Jeroen,
    We zien berichtjes naar jullie beiden of naar Lil maar niet naar mijn vriend Jeroen. Hier dan één voor jou alleen. Geniet ervan lieve frietvriend, blijf af van die BlackBerry en doe net of wij niet bestaan. We bewaren al jouw puin wel en storten die wel over je heen als je terug bent..;- )
    Groetjes, Ric

• 21 December 2011 - 13:08

Ans Brouwer:

Zijn benieuwd hoe jullie reis is verlopen en of jullie goed zijn aangekomen
    liefs mama

• 21 December 2011 - 14:07

Esther:

Hoi Jeroen,
    Nog bedankt voor het uitzoeken van de notebook. Het wordt op die manier toch een te duur grapje.
    Heel veel plezier daar, wij zitten al te wachten op het eerste echte reisverslag!!
    Groetjes, Esther

• 21 December 2011 - 14:09

Harry:

waarom staan op je werklijst alleen namen die niet bellen of problemen hebben ?
    maak je er maar niet druk om, wij lossen het wel op.
    Geniet lekker jullie en we lezen/horen het wel.
    Een volvorijder.

• 22 December 2011 - 11:53

Nanny:

Jeroen, heel veel plezier met je gezin in India, ga er met z'n allen van genieten, ga jullie volgen.

Groetjes Nanny