Dag 16(1-1-12) - Reisverslag uit Angamāli, India van Jeroen, Lilly, Fleur en Roos Brouwer - WaarBenJij.nu Dag 16(1-1-12) - Reisverslag uit Angamāli, India van Jeroen, Lilly, Fleur en Roos Brouwer - WaarBenJij.nu

Dag 16(1-1-12)

Door: Jeroen

Blijf op de hoogte en volg Jeroen, Lilly, Fleur en Roos

01 Januari 2012 | India, Angamāli

6:45am wordt Roos wakker en wij dus ook. We hebben finaal oud en nieuw gemist. Nadat Jeroen de fles heeft gegeven zet hij de laptop aan, om nog wat verslagen, foto's en een nieuwjaarsgroet te plaatsen. Gisteravond lag de verbinding er namelijk uit.
Daarna wordt er tot een uur of negen doorgeslapen om er uiteindelijk uit te gaan. Tegen 10:00am komen appan en amman met een taxi om samen met ons naar Lelama te gaan. Dit plannetje was gisteren bedacht.
Om 9:30am ging Jeroen met Fleur luiers voor Roos kopen. Buiten aangekomen was alles gesloten! Natuurlijk het was zondag. De tippel werd dus wat verder en uiteindelijk kwamen we bij een winkel waar de felbegeerde Pampers lagen. Nog even dubben over een pak van 50 of toch twee pakjes van 9, om toch die 2 pakken te doen omdat we een andere maat wilde proberen. Mocht het niet goed zijn is de schade nog beperkt.
Toen Jeroen en Fleur terugkwamen waren Lil en Roos ook klaar en konden we beneden in de hal van het hotel wachten. Ondertussen riepen wildvreemden tegen elkaar Happy New Year. Wij deden vrolijk mee.
Appan en amman waren opgehaald door de zoon van Lelama, Josh. We stapten erbij in en gingen weer richting Airport. De dag is eigenlijk rustig verlopen. Er zijn wat zaken besproken, zoals het zere been van amman. Lilly denkt toch dat het iets met de meniscus is en dat dat niet op te lossen is met een brouwsel van kruiden. Daarop stellen we voor om morgen naar het Little Fl;ower hospital te gaan en een x-ray te laten maken. Zo hebben we voor de maandag toch weer een programma terwijl we die juist niet gepland hadden.
Om 3:00pm kwamen Wilson en Mini 'even' langs. Naar later bleek wilde ze ons meenemen naar een kerkdienst en ons dan weer voor het eten bij Lelama terug te brengen. Op dat moment is Jeroen een beetje uit zijn slof geschoten en hij vond dat Mini nu toch wel heel veel zaken ging regelen en daar was hij niet van gediend. De boodschap is wel overgekomen want vandaag hebben we ze niet meer gezien!
Daarna zijn we voor de afleiding maar even naar het water gelopen en bij terugkomst is Lilly met Lelama en amman gaan praten. Jeroen heeft met Fleur Mini-Loco zitten doen en Roos liep overal tussendoor. Appan heeft veel met Sebastian gepraat.
Zo tegen 5:30pm zijn Jeroen Josh en Fleur nog naar het voetbalveld geweest. Daar was een lokale derby en men vond het leuk dat er een toeschouwer was. Ze kennen daar allemaal Sneijder, Robben en Van der Vaart. Het was leuk om te zien dat ze daar op een trapveldje veel lol hebben en ook nog wel wat techniek in huis hebben.
Tegen 7:30pm zijn we gaan eten en Fleur heeft weer heel veel ananas op. Daarna heeft Josh ons weer teruggebracht naar het Hotel, waarna hij appan en amman naar Kokkunnu bracht.
10:00pm de kamer is donker, de vrouwen slapen en Jeroen werkt nog even zijn dagboek bij en kijkt of er wat reacties op jeroenlilly.waarbenjij.nu staan.

• 01 Januari 2012 - 20:50

Eveline En Eric:

Bijzondere start van 2012! Vast ook de start van een bijzonder jaar zo...
    Geniet ervan,
    Eric, Eveline, Max en Noor

• 04 Januari 2012 - 15:58

Hans En Marijke:

Wat een mooi en zeker warm begin van 2012!
    Fijn om zo mee te kunnen kijken in jullie leventje.
    Geniet ze.